Panaszkezelés

Ni-Ja Bt. panaszkezelési eljárása

Telefonon: + 36 hetven 332 nyolcvanöt hetven
E-mailban: bj kukac allfree dot hu
Posta cím: 8500 Pápa, Hunyadi u. 4.

A telefonon bejelentett panaszokat e-mailban meg kell erősíteni.
Minden beérkező panaszt kivizsgálunk.
A beérkezéstől számított 30 napon belül értesítjük a bejelentő személyt a kivizsgálás eredményéről postai levél formájában.

A bejelentett panasznak tartalmaznia kell:
– bejelentő nevét
– bejelentő elérhetőségeit (telefon amelyen elérhető, e-mail amin elérhető, posta lakcím ahol áttudja venni ajánlott küldeményeinket)
– a panasz, reklamáció részletes leírása, esetleges bizonyító erejű dokumentumok csatolása
– hely, dátum, olvasható név és aláírás

Társaságunk partner minden panasz kivizsgálásában ami beérkezik.
Társaságunk nem hatóság így kérjük, hogy a törvénysértést vagy gyanúját hozzánk NE jelentse be. Ilyen esetben kérjük, hogy keresse meg a szükséges hatóságokat!

Adatvédelem:
A társaságunkhoz beérkező panaszok kapcsán tudomásunkra jutó adatok köre (név, e-mail, telefonszám és posta cím) harmadik félnek nem adjuk ki. Az adatőrzés a hatósági megkeresésekre nem vonatkozik. A panaszkezelési anyagokat, valamint a panaszkezelés során tudomásunkra jutott adatokat 5 évig őrizzük meg. Az 5 év eltelte után adatselejtezést hajtunk végre, amelyet megfelelően dokumentálunk.